Thursday 21 November 2013

Birthday party kawan kakak syifa umaira....

Cerita ni Ahad lepas yang punya....hehehehe...baru ada masa untuk update...minggu lepas kakak dapat jemputan ke parti harijadi....sebenarnya untuk kanak-kanak majlis pada jam 2 petang...kaum ibu majlis jam 5 petang untuk bacaan yassin...tetapi anak-anak saya jenis tak pergi rumah orang tanpa pengawasan saya walaupun di dalam kuarters ini...jadi saya bawa sekali jam 5 petang....

Memang meriah dekorasi majlis ni...tema Hello Kitty...anak-anak saya memang suka sampaikan diaorang tak makan sebab teruja tengok belon yang banyak dan patung hello kitty....terus perut kenyang....hehehehe....

Jom kita tengok gambar-gambar yang sempat saya snap...mungkin selepas ini kawan-kawan boleh dapat idea untuk merancang parti harijadi anak-anak...

Cenderahati yang disediakan untuk kanak-kanak...

Pokok belon pun ada...

Dekorasi untuk meja utama...

Cenderahati untuk kaum ibu....


Anak-anak dapat tabung...hehehe



Antara kek yang disediakan....


Bahagian candy....

Birthday girl tak nak ambil gambar...hehehe


Terima kasih kepada tuan rumah kerana menjemput kami....cantik sangat dekorasi birthday party ini dan makanan yang sedap....tahun depan jemput la kami lagi ye......



No comments:

Post a Comment