Wednesday 13 November 2013

Tam Nasi Ayam......

Assalamualaikum semua....hari ni baru ada kerajinan untuk masukkan entri pertama tentang tempat makan yang menarik yang selalu dan pernah dikunjungi...

Mungkin ape yang saya masukkan di sini hanya menarik di tekak saya tetapi tidak bagi pembaca blog di sini saya mohon ampun dan maaf...sekurang-kurangnya saya memberi cadangan tentang tempat makan yang boleh kita cuba...

Tam nasi ayam terletak di seksyen 23 shah alam...kalau anda semua biasa ke uptown shah alam di  seksyen 24 tentu pernah nampak restoran ni.....restoran ni bersebelahan Aeon yang dulu dikenali sebagai carrefour....


Set nasi ayam golek berharga rm6.50.....order 1 je habis anak-anak yang makan...hehehe...sampai ke hari ni masih teringat je kesedapan ayam golek cicah air asam....memang kami akan datang lagi ke sana.....

Kuah ayam golek yang sangat sedap.....

Sate ikan pun ada...7 cucuk RM2....17 cucuk hanya RM5...


Kerang bakar....

Rojak mee...


Sotong bakar pun ada....

Kacang rebus dan pau pun ada....

Saya punya bihun sup je......

Sebenarnya banyak lagi menu yang dihidangkan seperti char kuey teow ketam, popia dan macam-macam lagi....kalau berkesempatan memang saya akan berkunjung lagi....


Berjumpa lagi di entri tempat makanan yang menarik......

No comments:

Post a Comment