Tuesday 12 November 2013

Selamat Hari Jadi Kakak Syifa Umaira......

12.11.2013 genap usia kakak yang ke 6 tahun.....sebenarnya memang banyak cabaran membesarkan dia ni....budak yang memang banyak ragam dan kuat menangis masa kecil...selama pantang 44 hari dia asyik meragam dan tak nak tidur....selama itu juga setiap malam saya hanya duduk di kerusi dan meriba dia.....suami pulak nun jauh di sarawak dan saya berpantang di Perak...huhuhuhu....memang tertekan....


ini gambar masa umur 3 tahun.....gambar masa kecik tak ade sebab kuat menangis....siapa pun tak nak ambil gambar dia....hahahaha




Tetapi semua tu saya anggap cabaran dan dugaan dalam hidup saya...pengalaman pertama ada anak kan...bukan semua orang merasa pengalaman seperti saya ni...masa pantas berlalu...tak sangka tahun depan kakak akan melangkah ke alam persekolahan sebenar...semoga menjadi anak yang berjaya di dunia dan akhirat...diberi kesihatan yang baik.....berbakti kepada kedua ibu bapa dan menjadi contoh kepada adik-adik...

Sebenarnya saya buat sambutan awal hari jadi kakak masa jamuan akhir tahun tadika di KFC...jadi saya tumpang sekaki...hehehe...

Cenderahati yang disediakan untuk kanak-kanak


Selepas makan ada buat aktiviti.....


Birthday girl muka masam...ada la yang tak kena tu....malas nak layan...huhuhu

Dapat hadiah dari KFC pun tak gembira jugak....




Tahun ni kita belanja kakak makan di Pizza Hut je dengan pakai baju sekolah...hahaha...nak jimat masa lepas ambil kakak di sekolah terus pergi Aeon.....kek pun beli kecik je sebab untuk elakkan pembaziran...kalau beli yang besar mak juga yang terpaksa habiskan....hehehehe

SELAMAT HARI JADI KAKAK SYIFA UMAIRA........


No comments:

Post a Comment