Friday 18 October 2013

Wet World Shah Alam.....

Mandi kolam tanpa di rancang......

12 okt 2013 kakak saya dari Perak berkunjung ke rumah kami atas urusan anak2nya.....dia memang selalu tumpang tidur di rumah kami.....hehehehe....perancangan awal memang dia nak bawa anak2nya mandi kolam tetapi anak2 saya pula sibuk nak ikut...terpaksa la kami pergi sekali...destinasinya Wet world shah alam sebab itu sahaja tempat yang paling murah....saya rasa kali terakhir pergi tahun 2009...hampir 4 tahun belum menjejakkan kaki ke sana...

Pada awalnya saya hanya nak memerhatikan anak2 mandi sahaja....tapi akhirnya boleh tengok sendiri dalam gambar....saya pulak yang lebih2...hahahaha....terdapat pembaharuan dari segi permainan dalam wet world...memang berbaloi dengan harga tiket....


Harga tiket...

Pondok ni perlu disewa


Kami tak jadi nak sewa pondok ni selepas tengok harganya...hahahaha



Permainan baru ni saya naik dengan anak saudara....kita perlu naik ke atas ni....memang gayat...hahaha...cukuplah sekali....


Anak2 mandi di sini je.....



Hampir jam 6 ptg baru kami keluar dari sini....kami semua singgah makan cendol di seksyen 7...makan bawah pokok je....memang sedap cendol dan laksa...pernah masuk dalam rancangan jalan2 cari makan tv 3....




Kita jumpa lagi di entri jalan2 putrajaya pulak........






No comments:

Post a Comment