Wednesday 11 June 2014

Aktiviti PERKEP......

Lawatan Pengerusi PERKEP Jabatan KDNKA....

Assalamualaikum....
Dah bersawang dan berhabuk nampaknya blog saya ni......entri yang 2 bulan lepas baru sekarang nak update.....memang masa terlalu cepat  berjalan.....sehari 24 jam memang tak cukup rasanya...nak uruskan anak-anak,kerja rumah,memasak dan macam-macam lagi memang tak sempat nak update blog selalu....

Mungkin selepas ini kena disiplinkan diri lagi dalam pembahagian masa.....entri resepi terbaru terutama roti juga dah lama saya tak masukkan...harap dapat bersabar ye pengunjung blog.....update terbaru selalunya saya akan linkkan di FB saya...jadi rakan-rakan fb tidak akan tertinggal dengan cerita terbaru saya di sini...

Berbalik kepada entri ini sebenarnya bukan selalu PERKEP ada aktiviti seperti ini...saya juga hanya terlibat sekiranya aktiviti ini dibuat di tempat kami....sangat sukar untuk tinggalkan anak-anak yang masih kecil dengan suami...walaupun ini hanya untuk isteri sahaja tetapi untuk sesi pagi suami juga terlibat...terpaksa la saya letakkan anak-anak di dalam balai polis.....Anggota di sana secara tidak langsung menjadi pengasuh kepada 3 orang anak saya beserta 3 lagi kanak-kanak...hehehehe...

Jom kita tengok antara aktiviti yang kami jalankan.....






Hanya ambil gambar....saya tak sertai lawatan menaiki bot.....mabuk laut...hehehehe

Rombongan telah sampai ke jeti.....

Aktiviti kedua ialah melawat rumah PERKEP....



Antara hasil kerja tangan ahli-ahli Perkep....

Sesi menandatangani buku pelawat...







Aktiviti ketiga makan tengahari dan majlis dialog....


Antara menu makan tengahari yang disediakan.....




Macam ada sesuatu perbincangan yang serius antara saya dan pengerusi Perkep Wilayah 1.....hehehehehe


Emak dan abah ada aktiviti di dewan anak-anak kena tinggal di balai polis.....tetapi diaorang pun ada aktiviti sendiri juga....hehehehehe



Masing-masing tengah leka dengan mainan....

Aktiviti hanya tamat jam 5 petang.....walaupun penat tetapi puas hati kerana majlis berjalan dengan lancar......semua ini menjadi satu pengalaman dan pembelajaran di dalam hidup saya....



Berjumpa lagi di entri yang terbaru.......







No comments:

Post a Comment